Obecnie bycie na rynku, niezależnie od tego, o jakiej branży jest mowa i w jakim sektorze działamy, nie jest możliwe bez wykorzystania nowoczesnych narzędzi, na które składają się przykładowo Internet. Sieci nie ma szans wykluczyć z opcji promowania siebie, swej działalności, firmy, produktów itd. Nieprzypadkowo bowiem mówi się, że reklama to dźwignia handlu i gdy chodzi o sposób reklamowania, droga wirtualna zdecydowanie tutaj przoduje. Pytanie tylko – w jaki sposób, na tyle rozmaitych stron www i różnorodności dostępnych dziś w sieci, moc przekonać konsumenta, aby zainteresował się akurat naszą? W tym celu należy zwiększyć CR, czyli współczynnik konwersji. Jak to zrobić? O tym dowiesz się z lektury poniższych fragmentów.

Jak zwiększyć współczynnik konwersji (CR)?

Generalnie, dane statystyczne wskazują, iż internauta przebywa na danym serwisie jakieś trzy sekundy, po czym jeżeli nie zostaje nim odpowiednio zaciekawiony, zmienia portal. Sukcesem jest już sam fakt wejścia na naszą stronę www, a to, o co trzeba się postarać, to w takim momencie jak najdłuższe zatrzymanie potencjalnego klienta, odbiorcy, konsumenta, gościa na naszej wirtualnej wizytówce. Jest kilka sprawdzonych sposobów jak to zrobić, które Państwu w niniejszym artykule zdradzimy.

Popraw wizualnie

Strona internetowa musi być odpicowana. Przez to rozumie się podniesienie jej standardów wizualnych, Musi wyglądać na topie, zgodnie z aktualnymi trendami, być w pełni funkcjonalna, opcjonalna, profesjonalna, dostosowana w stu procentach do wymogów Twojej grupy targetowej czyli internautów. Nie może być to serwis przestarzały, zacinający się przy próbie jego prześledzenia czy co jeszcze gorsze – nieuzupełniany systematycznie.

Pierwsze wrażenie najważniejsze

Teoretycznie niby nie szata zdobi człowieka jak głosi popularne powiedzenie, ale jednak…jak Cię widzą, tak Cię piszą, zatem trzeba pozostawać wiarygodnym, a żeby tak być odbieranym przez potencjalnych klientów, trzeba prezentować się idealnie. Musisz zatem jasno wyszczególnić na swojej wirtualnej wizytówce, gdzie się znajdujesz, jaka jest nazwa Twojej firmy, czym się zajmujesz, w czym specjalizujesz. Istotne jest także umieszczenie logotypu, bo przecież większość ludzi to typowi wzrokowcy, więc nawet, gdy masz dość skomplikowane nazewnictwo przedsiębiorstwa, czy też w wersji zagranicznej, nie martw się – poznają Cię właśnie po charakterystycznym logo.

Rekomendacje bardzo cenne

Nie ma chyba trudności, skoro prężnie działasz od lat, aby pozyskać pozytywne opinie od zadowolonych klientów, którzy do tej pory mieli już okazję skorzystać z Twojego wsparcia, Twoich produktów czy działalności, czyż nie? Takie dobre opinie ze strony konsumentów, najlepiej wraz ze zdjęciami, z pewnością poprawią współczynnik konwersji Twojego portalu.

Nie tylko sieć

Oczywiście Internet to kopalnia wiadomości i to tu uderzamy w pierwszej kolejności, jak chcemy coś konkretnego znaleźć, ale nie jest to jedyne źródło wiadomości. Musisz także pokazać prawdziwość swojego podmiotu, a w tym celu zamieść na swojej stronie konkretne, wiarygodne dane, jakie przekonają potencjalnego klienta, że naprawdę jesteś, dynamicznie działasz, ciągle prosperujesz. To powinien być pełny, aktualny adres, numer telefonu, godziny otwarcia placówki, jej zdjęcie, mapka wskazująca jak do budynku dotrzeć, numery NIP i REGON.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here